Gå til innhold

Ville dere brukt tyttene til Avent flaskene om igjen til 2. mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en veninne skal begge ha nr. 2 i mai.

Jeg hadde tenkt å kjøpe nye tutter til avent flaskene jeg har, men veninnen min sier at hun bare kommer til å bruke de hun brukte til 1. mann. Det er 3 år imellom ungene.......Hva har/ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi harbrukt de gamle + noen nye. mange av de etter moa var nesten ikke brukt (hun foretrakk tutene og ikke smokkene). er ca to år mellom dem

Skrevet

Nei. De skal vel heller ikke brukes mer enn 1 mnd før de skal byttes ut.

Har kjøpt noen nye tutter i tilfelle vi trenger flaskene denne gangen.

Skrevet

jeg brukte flaskesmokkene fra første mann til andre mann..

der det 5 år i mellom...

sjekket smokkene selvfølgelig at de var hele og ikke hadde begynt å gå i oppløsning...

kjøpte og noen nye...

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som venninnen din bortsett fra at det er 2 år mellom mine da. Men skal ut å kjøpe nye smokker i morgen + ett par nye flasker.

Så nei, ville ikke brukt de gamle, vet ikke hvorfor egentlig, det bare føles ikke riktig.

Skrevet

noen typer flaskesmokker blir nok morkne,særlig de brune..

men de til avent de tror jeg ikke morkner...

da må de i såfall ligge veeldig leenge...

Skrevet

Vi kjøpte nye. Jeg hadde bare en dårlig følelese av de som hadde ligget så lenge, så jeg sjekket dem ikke en gang. Bare fant de frem for å kaste de. Litt over 2 år mellom våre barn.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke brukt! Koster ikke mange kronene på butikken, så det hadde jeg spandert på den nye babyen!!

Skrevet

Det blir anbefalt og kaste og kjøpe nye hver 3mnd. så, nei, det hadde jeg kat være. Det koster hele 15kr tuten på butikken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...