mamman te JM og M Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 kolles kjennes nedpress ut egnentli??? ja veit de e et teit spørsmål,men ..... forige gang hadde æ ikke ei kynner,men nu veit æ meir som ka de e....å hadde heller ingen andre plager,så lure derfor utom noen får til å forklare nedpres for mæ.....................e straks i uke 30.... " går å gjemmer mæ......FLAU........................." :)
Gulp Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hvorfor syns du det var så flaut? Jeg lurer også på hvordan nedpress kjennes ut! Har spurt om det før, men ikke fått så veldig mange gode svar.... Tror kanskje jeg har nedpress nemlig, men må jo høre hvordan andre har opplevd det
enik<3M06&L08<3 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 det er jo ikke et dumt spørsmål.. som ei sa tidligere , finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar!! men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det... på noe annet måte enn noe som presser seg nedover.. litt stikking minte det meg om forrige gang... men kanskje noen andre har en bedre forklaring!
Axus' girlfriend Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 hos meg kjennes det ut som om babyen presser nedover i bekkenet rett og slett. vondt i alle ligamenter, sener og muskler, skikkelig ømt i hele bekkenet. gjør vondt å gå og flytte på seg. men hvor vidt det oppleves slik hos alle er jo noe annet:) hvert svangerskap er jo ulikt, fra person til person - og hos en og samme person.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Jeg får skikkelig press på blæra jeg og kjenner han romsterer nedi der,blir veldig ømt for meg hvertfall oxo begynner jeg og vagge noe veldig da jeg går blir veldig vondt og gå pluss at jeg må på do hele tiden får føles som alt sprenger...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Er ikke et dumt spørsmål det snuppa mi! Det kjennes akkurat ut som det heter! Nedpress! Det presser skikkelig nedover! Man får det som regel rett før termin eller rett før man føder! Man kjenner det at ungen nesten borer seg nedover i bekkenet ditt og halveis prøver å komme seg ut! Lille M skal nok holde seg inni der enda 2.5 mnd ja! Husk du har en dåp å dra til rundt 11 mai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå