mamman te JM og M Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 det spørs hvem du spør å hva du maler med!!!!!!!!!!!!!!!!! æ har selv mala med vannbasert oljemaling flere ganger dette svangerskape (driver å pusser opp) men har hatt god utlufting å noe foran ansikte så æ ikke puste inn malinga......ikke holdt på så lenge i gangen å lufta godt å tatt pauser..................................... jordmor har ikke nekta mæ det...men liker ikke bevegelsene vi gjør når vi male for dæm var ikke bra for bekkene............... ikke et helt utfylende svar men...........
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har ikke malt. Tar ikke sjansen. Det er løsemidler i all maling. Følger også rådet om å vente minst tre uker med å bo i et nymalt rom. Vi pusser opp, men jeg holder meg unna. Løsemidlene går rett gjennom barrieren i morkaken. Og jeg vil ikke ha et løsemiddelskadd barn.
Miaria. Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har malt....men da jeg var å handla maling, så påpekte de i butikken hvilken maling jeg skulle bruke siden de så jeg var gravid... Å alle rom jeg har vært i har hatt god god utlufting hele tida.. Vi driver å pusser opp hele huset, så ikke så lett å unngå å være i de romma som er malt... Det er sikkert en liten risiko her som med alt annet... Men skal man unngå alt og ingenting, så er det jo ikke mye man kan ta seg til i 9mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå