Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Svart te er gjerne svart i fargen:) De aller fleste ferdigposene er svart te, bortsett fra feks grønn te, hvit te, en haug med fruktteer og te som Rooiboos osv. Svart og grønn te inneholder koffein, mens hvit te og fruktte er stort sett uten:) Te-avhengig her...
gerd Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 å.... lærte noko nytt eg no. Kvit te??? Aldri høyrt om...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Grønn te er sunn te, mens det svarte er ikke så bra for kroppen i store mengder. Drikker du mye svart te i løpet av dagen (da snakker vi et par liter) over lengre tid vil det være det sammen som å spise sovetabletter omtrent! Man blir trøtt, døsig, slapp og får null energi!
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Takk for svar! Da vet jeg hva jeg kan helle i meg:0)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Grønn te er sunt og fullt av antioksidanter, men inneholder også koffein, sånn hvis du må av en el annen grunn passe på det:) Rooiboos te er noe av det sunneste du kan få i deg faktisk og kjempegodt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå