Mockanin Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Kan man da forvente at foreldrene henter innen kl. 16 ( dagmamma må hente eget barn i bhg. da) og at dem da betaler 5500 kr i mnd.
mayaya Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hvor mange slutter på jobb i god tid før fire, da?
To trollunger + en spire Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 16.00 er fin tid for en dagmamma at barna blir hentet, men det kan by på problemer for foreldre å rekke det hver dag.
Mockanin Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Bare kom til å tenke på dette siden tanken på å kanskje være dagmamma slo ned i meg (Er arbeidsledig nå om dagen). Når jeg lette etter dagmamma som var det ei som meldte seg som sa at jeg måtte hente poden før endten var det kl.15 eller så var det kl. 16. Når jeg henter poden min i bhg. så ser jeg jo at de fleste barna på avd. hans blir hentet sånn ca. samtidig som han.
mamma til K & M :-) Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Ganske vanlig at dagmamma har arbeidsdagen til kl16.00. Veldig irriterende når noen foreldrene kommer alltid 5 eller 10 min for seint,
Tia med 2 ♀ Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 bare hvis avtalen er at barnet skal hentes innen 16:00. Hvis dagmamman vil at barna hentes tidlig så må hun ta inn barn der foreldrene vil sette opp hentetid tidlig...
mamma til K & M :-) Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Det er det jeg menner. Har vært dagmamma i noen år og slitter med en far som komme seint hver eneste dag. Avtale er til kl 16.00
Sommer & sol:-) Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 hvis hun har gåavstand til bhg kan hun vel ha med dagbarna.. det har jeg,både v levering og henting på skolen.. men går ikke det og foreldrene ikke har no annet alternativ til pass så må de jo bare ordne seg. jeg har åpningstid til halv 5.
Sommer & sol:-) Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 hvis hun har gåavstand til bhg kan hun vel ha med dagbarna.. det har jeg,både v levering og henting på skolen.. men går ikke det og foreldrene ikke har no annet alternativ til pass så må de jo bare ordne seg. jeg har åpningstid til halv 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå