Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har lagt på meg 6 kg nå og er bare 17 uker!!! Hvordan vil dette ende???? Leste nettopp at fra uke 18 til 24 skulle man legge på seg mest. Ett halvt kg i uka... Vet det er min feil og som sitter kveld etter kveld å spiser foran pcen... Noen som vet om vekta KAN stagnere?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 syns ikke 6 kilo er så masse jeg så lenge ikke jordmor eller lege sier noen ting så kan du trygt ta det med ro att du ligger innenfor normalen kiloen kommer gjerne i rykk og napp hele veien og det kan stoppe opp også noen legger på seg i førsten mens andre tar det på slutten og noen legger på seg hele veien .. kos deg og slapp av dette er den eneste gangen vi faktisk kan leggpå oss uten att noen ser stygt på oss men det betyr så klart ikke att man skal stappe i seg alt man kommer over men att man skal kose seg og spiser variert lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er i uke 18 og har også lagt på meg 6 kg! Ble også veldig bekymret når jeg hørte at disse ukene vi går inn i nå legger vi på oss mest!!! Ser for meg at jeg bare kan trille til sykehuset... Har bekkenløsning så det blir ikke den store bevegelsen!
snobi Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er i uke 19 og har lagt på meg 9 kilo og håper på mye mer :-) Sliter med at jeg til vanlig er veldig tynn, så nå føler jeg meg perfekt :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Det er veldig individuelt når i svangerskapet man legger på seg... Selv sliter jeg med å få i meg så veldig mye mat igjen. Skal veldig lite mengde til før alt stopper seg opp. Er i dag 25+4 og regner med at mesteparten av de kiloene som kommer fremover nå er vann!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 i 1.sv.skap la jeg på meg 7 kilo de første 14 ukene (det er 0,5kilo i uka!!) Totalt det svangerskapet viste vekta 24kilo pluss. Men 13 kilo forsvant rett etter fødselen, og retsen forsvant med amminga og litt trilling (spsie som vanlig, og slanket meg ikke). Dette svangerskapet har jeg lagt på meg 3 kilo de første 17 ukene! Og jeg bærer på tvillinger denne gangen! Skjønner liksom ikke helt hvordan det går an. Spiser enda mere enn hva jeg gjorde i 1.svangerskap, men vekta vil liksom ikke opp. Hvor mye man legger på seg vil variere fra svangerskap til svangerskap. Og bare vent og se. Kiloene renner nok av igjen, så si like raskt som de kom på. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå