krokofant666 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Nå i dag har maseriene virkelig satt i gang. Ikke sånn at jeg trenger å ta tiden og sånn, men det begynner å bli vondt nå. Jeg er så glad for smerten for jeg er sååååååååå lei. Men til spm; er det noen som tror det blir noe bebis på meg i natt?? Hve er deres erfaring med maserier?
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Krysser fingrene for at det blir baby på deg i natt Har ingen erfaringer med maserier, mine fødseler har startet med ett pang å fort overstått, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Lykke til da å hold oss oppdatert )
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Du skriver i bloggen din at du er født i 1923, for noe tøv, det tror jeg ikke noe på. Ellers så er du en stor medisinsk sensasjon som skal ha barn når du er 85 år - ha, ha, bare tull!!! 4 dager over tiden er ingenting. Jeg har gått lenge over tiden hver gang. Nr 1: 12 dager. Nr 2: 16 dager og Nr 3: 16 dager. Så jeg er superovertidsmenneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå