august baby:) Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 hei jeg har vært syk nå i over en uke det begynte forgje lørdag med oppkast og diare og på torsdag kom en skikkelig feber kastet på meg jeg var hos legen og fikk antibiotika (som jeg ikke liker og ta når jeg har barn i magen )crp min var høy torsdag fredag og litt bedre lørdag jeg har ikke spist noe særlig hele uken og ikke drukket noe særlig jeg raste ned nesten tre kg og det er det jeg har gått opp i hele svangeskapet også i går ble jeg lagt inn på sykehuset da babyen sin hjertelyd var 170-180 og dette var da litt høyt og jeg var dehydrert så di tok en grundig ultralyd og alt så normalt ut gudsjelov.jeg ble satt på intravinøst og lå på sykeuset i seks timer og fikk 2 liter veske i kroppen i går kveld fikk jeg reise hjem igjn og følte meg litt bedre og var da feber fri.men nå er det tilbake igjen i dag har jeg ligget med høy feber igjen og vært veldig dårlig kroppen min klarer så vidt og bære meg når jeg skal gå på do og jeg er så bekymret for det lille barnet i magen min når mamman er så dårlig hvor skadelig kan dette være?jeg syntes de tar så lett på det på sykehuset.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Ta i alle fall paracet for å sette ned feberen. Så lenge du får antibiotika mot infeksjonen så skal ikke dette være noe problem. hadde det vært meg ville jeg ringt tilbake til legevakten og spurt. Hvis de ikke tar deg seriøst så ring faslegen i morgen og be om hastetime. Kanskje h*n kan hjelpe deg!
Nætte;mortil2 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Skriver under på hva Bjørnen Collargol skriver her!! Er ikke greit med så mye feber så lenge.. Stå på ditt!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå