Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hver gang jeg er på do og skal tørke meg, kommer masse slim fra vagina. Det er luktfritt og ser melkeaktig ut, klumper ikke(sorry alle detaljer). Er dette normalt, kan det tyde på noe?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Skulle tro det var slimproppen. Jeg har hatt det i det siste jeg også.
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har hatt det sånn i flere mnd! Er nok ikke slimproppen, den er liksom en hard liten klump, omtrent samme tekstur som en seigmann (Min var i alle fall det...merket klart og tydelig når det var den som kom på papiret)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Har hatt det hele svangerskapet.Som mye utflod. Er super lei av truseinnlegg...
Deidei Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Dette høres ut som det samme jeg har.. Har hatt det hele svangerskapet... Tror det er helt normalt..litt økt utflod rett og slett.. man blir ganske lei truseinnlegg da...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Sist når min fødsel startet og hold på,så hadde jeg ufattelig masse slim i skjeden...husket jeg kunne dra ut... så visst dette er noe som har startet i dag,kan det vel kansje tyde på fødsel???
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Iføle legen min, er det litt proteiner i urinen, samt kjeden, pluss litt bakterier. Hvis ikke urinprøven har slått ut og dere har fått annen beskjed er det ingen fare bare plagsomt. Men bruker sånne tynne truseinnlegg og skifter ofte så er ikke så plaga mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå