Gå til innhold

Det verker i underlivet når jeg har mensen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? 3 1/2 mnd siden fødselen og andre gang jeg har mensen på en mnd no... Og hvor lenge kommer det til å være sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også en del vondt og uregelmessig mens etter fødsel, kunne droppe å komme en mnd for så å komme 2 ganger på en mnd. Smertene og uregelmessighetene forsvant etter hvert.

Er normalt å få sterkere menssmerter etter en fødsel, men det trenger ikke bety at det vil forbli sånn, selv om det for noen kan det.

Skrevet

Er det i selve underlivet eller i magen der man har menssmerter?

Jeg har ofte begge delene + kraftige og langvarige blødninger.

Jeg vet ikke hvorfor, men verker skikkelig nedentil de første 3 dagene ofte. Føles skliten, ømt osv.

Skrevet

Ja, akkurat sånn! Sliten øm og verker i selve underlivet... Har jo menssmerter i magen også, men det er jo ingenting no når jeg har opplevd rier, hehe... Godt at det ikke er unormalt da, kjipt om noe hadde vært galt...

Skrevet

Ja, det samme som meg da:)

Tror ikke det er farlig. Jeg har så masse andre plager med sykluser og blødninger, så har ikke tenkt så mye på den følelsen der egentlig. Tenkte det kanskje hadde sammenheng med kraftige blødninger ¨å gjøre, siden det ofte fosser ganske ukontrollert hos meg de første 3-4 dagene..

Skrevet

Ja, kanskje det... Har mye kraftigere blødninger no enn før, men ikke sånn overdrevet mye heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...