Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde ett blodtap på 1 1/2 l.mes blod.Noen som opplevde det under fødselen? pga at livmoren ikke trakk seg sammen,har dere fått noen slags medisiner? var på nippet til å få blod overføring ,men slapp gudsjelov,men ble sendt hjem for tidlig fordi det ikke var plass på sykehuset.Er i elendig form ikke ork til noe,flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket blodprosenten din? Kanskje du skulle hatt jern. Jeg blødde også masse i forbindelse med fødsel, og jeg fikk jern. Ikke annen medisin, men jeg blødde ikke så mye som deg da, ville kontaktet fastlegen din jeg.

Skrevet

Jepp vanlig å blø en del, jeg fikk sprøyte som skulle gjøre at livmora trakk seg sammen slik at også de blødende blodårene ble klemt sammen slik at man sluttet å blø. Hvis du ble sendt tidelig hjem, må jo blodprosenten være i samsvær med det som er i orden for å dra hjem. Fikk vel beskjed om å være flink til å ta jern håper jeg, for det fikk jeg beskjed om etter sist fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...