Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 jeg hadde ett blodtap på 1 1/2 l.mes blod.Noen som opplevde det under fødselen? pga at livmoren ikke trakk seg sammen,har dere fått noen slags medisiner? var på nippet til å få blod overføring ,men slapp gudsjelov,men ble sendt hjem for tidlig fordi det ikke var plass på sykehuset.Er i elendig form ikke ork til noe,flere som har det sånn?
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Har du sjekket blodprosenten din? Kanskje du skulle hatt jern. Jeg blødde også masse i forbindelse med fødsel, og jeg fikk jern. Ikke annen medisin, men jeg blødde ikke så mye som deg da, ville kontaktet fastlegen din jeg.
72moddelen og tulla Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jepp vanlig å blø en del, jeg fikk sprøyte som skulle gjøre at livmora trakk seg sammen slik at også de blødende blodårene ble klemt sammen slik at man sluttet å blø. Hvis du ble sendt tidelig hjem, må jo blodprosenten være i samsvær med det som er i orden for å dra hjem. Fikk vel beskjed om å være flink til å ta jern håper jeg, for det fikk jeg beskjed om etter sist fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå