Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å sette babyene deres i vippestol?

Og kan noen anbefale en god vippestol som ikke er så altfor dyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på vippestolen om hvor tidlig man kan sette babyen i den, jo flatere du kan stille stolens rygg, jo tidligere kan du begynne å bruke den :-) Jeg la jenta vår i vippestolen fra hun var rundt 2 mnd gml. f.eks når jeg lager middag og sånt. Så har jeg full oversikt over henne og hun ser meg. Vi kjøpte vår vippestol på Reflex, den heter Baby Seat og koster 399,- (Vår var på tilbud til 199,-) Jeg er veldig fornøyd, den har 7 forskjellige stillinger på ryggen, stilling av fotbrettet, valg mellom gynging eller stillestående, og seler for å bære stolen.

Skrevet

Vi har to forskjellige, har fått i gaver, både en fra Fisher Price med vibrering (kostet 1100, kjøpt i lekebutikk) og den til Babybjørn. Den første brukte vi mest i starten, for den kan legges helt flat. Synes likevel den fra Babybjørn er mer solid, selv om prisen var den samme. Nå bruker vi den fra BB mest. Den har et lekestativ med tre stk helt enkle leker på, han elsker å leke med dem og kan sitte i stolen i opp til tre kvarter.

Skrevet

Gutten elsker den fra babybjørn!

Vi kjøpte brukt til 400 kr:)

Skrevet

vi kjøpte først en vanlig vippestol uten vibrering, den nekter lillemann å sitte i. så vi gikk til innkjøp av en fisherprice sak med vibrering, og den elsker han! masse lyd og lys i tillegg=) han kan sitte der en god stund. han er 2,5 mnd nå. kosta 800 på babyshop. verdt hver krone=) er han urolig, er det bare å sette han i den! babyen jeg var au pair for for 3 år sia hadde en lignende, og ho sovna lett i den!

men om du kanskje tror babyen din kan klare seg med en uten vibrasjon fins det jo mange billige da! kan lett få noen til bare noen få hundrelapper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...