Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 akkurat ferdig med iuke 11 og har ikke blødd siden uke 6, og begynte og slappe litt av, så begynner jeg å blø i dag igjen,...fikk komme inn på ul på sykehuset så skal snart dra. gruer meg! mister jeg nå igjen er det 5 gangen på rad, vet ikke hvordan jeg skal greie dette..:-( måtte bare dele mine bekymringer her inne først:-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Uff da, det er ikke noe morro når slikt skjer. MEN husk at det trenger ikke være noe galt. Mange som blør litt gjennom hele svangerskapet uten at det er noe galt. Har du fått noen diagnose på hvorfor du har mistet så mange ganger? Og får du noen medisiner for å hindre at det skjer igjen? Ønsker deg masse lykke til i kveld og håper du kommer tilbake med gode nyheter!
tigergutt<3 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 vi krysser fingre og tær for at det fortsatt er blødninger som ikke er farlige.
kattungen Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Åååå, skjønner at du er stresset! Dette går helt sikkert bra, tenk hvor mye du blødde forrige gang og alt gikk fint. Skal krysse meg og alt jeg har i huset for den lille spiren. Dette går bra skal du se. Skal tenke hardt på deg og ønsker deg lykke til. Kjempetrøsteklem
KaWi Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Å, som jeg håper at det går bra for deg! krysser fingre og tær her jeg sitter. Fortell hvordan det går, og stooor klem sendes!
en til;) Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Håper virkelig at alt er bra og at spiren sitter... Lykke til!!!! Gode ønsketanker til deg...
annhelen Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 5 gangen skriver du. Vettuka. Eg sitter her og har tårer i øynene. Det får vær måte på hva folk skal gjennomgå. Finnes det ingen der oppe som vil alt godt? Eg skal til legen i morgen pga alle symptomer forsvant for ca en uke siden. Har absolutt ingenting av symptomer, så SKAL kreve en UL i mogen. Hadde Sa i oktober 07, så er rimelig trist. Er i uke 8 på førstkommende tirsdag. Men over til "fest del lille spire". Eg krysser heile kroppen for at alt er fint med den lille. Du må love å skrive når du har vært hos legevakten!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Hei vennen min!! Jeg krysser alt jeg har for deg!!! Måtte spiren klore seg fast.. Vi får satse på at det bare er slimhinnene som blør litt!! Det er bra du får komme på ul i kveld slik at du får roet deg ned!! Stor trøsteklem fra
Rascal_4.11<3 Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Uff så ekkelt håper det ikke er noe galt. Jeg har sett deg skrive litt på habituell abort sidene da jeg lette etter litt svar selv.... krysser fingre og tær for at alt går bra,det har du vireklig fortjent
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 heia alle sammen:-) virkelig kjempe kjekt og komme hjem til så mange fine innlegg og flotte trøstene ord:-) takk skal dere ha:-) alt fint med mirakelbabyen vår:-) hoppet og vinket til oss:-) så ike antydning til hvorfor jeg hadde blødd, så får ta dag for dag..går inn i min 12 uke i morgen:-) blødde bare på papiret og bittelitt i trusa, en dråpe og to..så var jo ikke mye i forhold til sist nei, men gir et godt støkk... dro innom burger king på vei hjem..nam nam..lenge siden jeg hadde tygget inn i en god saftig whopper cheece:-) hehe
KaWi Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 NÅ ble jeg glad!!!!!!! Sitter her og tårene renner! Det var så godt å høre eller egentlig lese =) Nattaklem til deg og mirakelbabyen deres!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Så bra!!! Kjenner ei som var inn flere ganger pga styrtblødninger og var like sikker på at det hadde gått galt hver gang, men nå har hun en søt gutt som nærmer seg året :-)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Det var utrolig gode nyheter! Nå ble jeg skikkelig glad! Siden jeg har mistet tidligere selv så sitter jeg med hjertet i halsen hver gang jeg leser om at noen som har opplevd det før begynner å blø igjen. Jeg unner deg så veldig at det går bra denne gangen! Nå ble jeg kjempeglad! Hurra for den lille i magen, og hurra for deg! :-)
Rascal_4.11<3 Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Åhh så gøy!!! Gratulerer så mye Kjente jeg ble skikkelig glad selv jeg, gir litt håp til oss andre med mange sa'er og ma'er bak oss om at vi kan få det til vi også.... men nok om det. Lykke til innpå 2.tri, og kos deg masse det har du fortjent
kattungen Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 Så godt å høre!!! Var litt engstelig da jeg skulle inn å se hvordan det hadde gått med deg, og heldigvis så var alt topp med den lille. Nå er jeg så glad på dine vegne!! Tenkte masse på deg i går. Skjønner at du må ta dag for dag, men det ser jo ut til at dette går rett vei for dere, og det er SÅ fantastisk:) Stor gladklem
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #16 Skrevet 10. mars 2008 dere er gode:-) kattungen, har du hoppet over i 2 trim?? når skal d det? jeg er 11+0 i dag, skal jeg over neste mandag?
kattungen Skrevet 10. mars 2008 #17 Skrevet 10. mars 2008 Skal ikke før på fredag, så er bare 2 dg forskjell på oss:) Skal på UL på fredag også. Og nå snart til legen. Har gått ned 4 kg og kaster opp og er veldig slapp. Kommer meg ikke på jobb, må sykmelde meg 100%. Men det er verdt det, hi-hi;)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. mars 2008 #18 Skrevet 10. mars 2008 Puuuuuuh..*puster lettet ut*. Det var godt å høre at det ikke var noe galt!! Kos deg med spiren:-)nå er du kommet så langt at nå satser vi på at det går rette veien!! Stoooor klem:-) Kattungen: Stakkars deg!! Pass godt på deg selv, godt du er sykemeldt! Klem til deg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå