Gå til innhold

føler jeg må drite heler tiden!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud, hvorfor det???

kommer ingenting, men har en skikkelig drite-trang hele dagen, å straks jeg setter meg på do begynner jeg å gråte, hyle å skrike for det gjør så vont..... kjennes ut som en kjempebærsj er på vei ut, men det er ikke det altså....

hva er dette da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange som har hatt den trangen tidligere har født da.....Hvor lenge har du igjen da???

Skrevet

har 11 uker igjen....hehe....... er i uke 29 bare enda!!!!!

Skrevet

oi..hmm ja da så.Ville nok tatt en apotek tur å kjøpt klyx da ja..Virker som det er forstoppelse.

Skrevet

neida det er ikke forstoppelse...... for det kommer avføring ca 2 ganger om dagen, morgen og ettermiddag....... den er som vanlig, verken hard eller blaut!!!! (æsj da)

men hele resten av dagen er det sjitetrang!!!!!!

vont også......

Skrevet

Ring føden og spør!

Min vennine sa at hun hadde veldig vondt i rompa når hun fødte.

Bedre å ringe en gang enn en for lite!

Skrevet

hemoride innvendig i tarmen kanskje? forstoppelse?

Skrevet

Sånn hadde jeg oxo det når jeg var 29 uker på vei med første...da fødte jeg.

Skrevet

Glemte å si...Ring føden!!

Skrevet

Hva skjer? har du ringt? Tror kanskje det er innv. hemoroide, som ei over her nevnte...

Skrevet

ja hvordan går det? Hermorider gir ikke drite trang..

Skrevet

Hermorider gir ikke drite trang..

Skrevet

har du luftavgang? Har du det er det ikke forstoppelse....

Skrevet

Nei, det er sant, men det kan gjøre helv**** vondt inni tarmen, dersom det står avføring fast, dersom man har innvendige hemoroider...

Skrevet

Ja jeg er fullstendig klar over det..har vært plaget med hermorider i maange år..Men hun skriver jo at hun får av med magen..

Skrevet

HI her......

ringte føden som dere sa, men di mente di ikke kunne gjøre noe....

så lenge jeg ikke hadde rier eller kraftige kynnere kunne di ikke gjøre noe!!!!!!!!!

da får jeg bare sitte på dass da, å hyle av smerter!!!

ei spurte over her om luft, JAAAA masse luft som kommer ut, men det er ikke vont!!

Skrevet

Har du hatt det lenge slik?Du må for all del ikke ta noe avføringsmiddel opp i endetarmen...Synes det er faen så dårligt av føden å ikke ta deg inn til sjekk!!!!Det samme skjedde meg for snart fire år siden..verken legen eller de på føden tok det alvorligt..de mente jeg hadde forstoppelse..Fikk beskjed om å ta miniklyster(enda jeg hadde luftavgang og fikk gjort av med magen)..det endte opp med at jeg fødet!

Skrevet

Men luft kan og presse på hemoridene inni tarmen, og jeg VET at det er sinnsykt vondt!! Hatt det selv. Men ja, jeg syns det er veldig rart de på føden bare avfeide deg!! Her tok de meg inn på FULL sjekk fordi jeg hadde falt på rompa!!!!

Ville kontakta legen min el jm i morgen tidlig, om du har like vondt!!

Og xcuse me, arrogante jordmødre enkelte steder: det finnes de som føder uten at de kjenner noe særlige rier først!!

Gr...

Føler med deg, hi...

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du skriver, men det er likevel litt annerledes.. Flere ganger iløpet av dagen får jeg skikkelig dritetrang, og ommentrent løper ned på doen. Men når jeg får satt meg ned, så går det over etter en liten stund uten at det har kommet noe! Har ikke hard mage eller noe, går som "normalt"på do 2 ganger om dagen.. Har heller ikke vondt.

Har hatt det sånn de to siste dagene, har 14 dager til termin..

Skrevet

Trudde det var normalt jeg...Har hatt det der selv i to uker...Akkurat samme som du forklarer det HI....

Jeg er 32+2 da,men fortsatt er det ikke sånn det skal være da???

Skrevet

Jeg er i uke 38 og har siste tiden følt at jeg må bæsje hele tiden,mange ganger for dag,det kommer nesten ingenting p.g.a at jeg gjør det så ofte,men det er nokk bare ungen som presser på,den presser jo som du sikkert har erfart på urinblæra,sånn at det føles ut som om du må tisse hele tiden,det er nokk det samme som skjer der bake,at det presser på..helt normalt på slutten...men synes kanskje det var litt tidlig med deg siden du bare er i uke 29,men er du sikker på at det ikke er noe som feiler deg,som forstoppelse,diare,mageproblemer og sånne ting så hadde jeg tatt det helt med ro:),sikkert ikke noe å bekymre seg for...

Skrevet

glemte å si at siden det gjør veldig vondt,så kan det jo selfølgelig være hemorider,men blir det helt j... så ring lege i morgen.

Du kan kjøpe ac3-salven på apoteket,den hjelper mot hemorider og rifter og sånne ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...