Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg lagde nakkekoteletter... Saftige og gode! Nam!
lillepixie Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Kyllingfilet i biter, paprika, rødløk og squash godt stekt med tacokrydder i tortilla. Med rømme eller kesam. Fantastisk godt og litt sunnere enn vanlig taco!
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Hjemme laget pizza med masse godt på....mmmm...........
-kate Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Hjortekoteletter med saus, poteter, grønsaker og salat av fruktcoctail blanda med lettrømme hos svigers. Egenskuttt!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Sambo vil ha "søndagsmiddag". Så i dag er det bankekjøtt med poteter og ertestuing. Selv har jeg ikke lyst på sånn type mat. Blir makaroni med ketchup på meg;-)
Bette-liten+<3<3 Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Skulle egentlig ha kjøttkaker, men hadde ikke lyst på d i dag. Det blir tapas-kjøttboller i tomat/chilli/hvitløkssaus, kløyvde poteter og salat m feta. Gleder meg! Bare venter på at potetene skal bli ferdige.
Nostalgi Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Sambo tok med seg 2 åringen å dro i familieselskap til hans foreldre. så her ble det ut å spiste med ei venninne . cæsar salat. Og is etterpå. Og nå når jeg kom hjem lagde jeg med smothie av banan, frosne skogsbær biola og litt vanilje yoghurt. nam. hehe
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Vi hadde helstekt kylling. Fatter ikke hvorfor vi ikke har det oftere, lager jo "seg selv". kyllingen smurte jeg inn med smør, hvitløk, persille, chilisalt og pepper. 160 grader ca 1 1/2 time + Tilbehør var båtpoteter vendt i rapsolje og rosmarinsalt, stekt champignon og brokkoli, saus av kraft, sjalottløk og persille, fløte. NAM.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Kylling tallerken fra burgersjappa neddi gata
VerdensLykkeligste Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Ganske enkelt her i kveld. Reker, loff, sitron og majones...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå