Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Her hvor jeg bor har ammedebatten rast veldig den siste tiden, bak på sånn "ordet fritt" på avisa. Det resulterte i at avisa lagde en artikkel med noen av de som jobber på føden her for å fortelle om amming... Samtidig hadde de intervjuet noen folk, og hun ene jenta de hadde intervjuet hadde svart at hun syns folk ikke burde amme i offentlighet, og når folk til og med ammet på bussen, da hadde det gått for langt.... Så da sitter jeg igjen med spørsmålet; Hva er verst, en dame som ammer i 10-15 minutter på bussen, eler at babyen hylskriker av sult fra de kommer inn på bussen til de skal av igjen?
Mikkemafian Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hva er det som er så ille med å amme på bussen?? Jeg synes at det er greit å amme overalt, jeg. Men det er greit å gjøre det litt diskre da... Hylskrikende unge i 15 minutter på bussen og så i 10 minutter på vei hjem synes jeg er mye verre!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Synes også amming er helt greit. Men jeg reagerer på de som blotter hele puppen uten problem, der går grensa for min del. Jeg ammer men på en diskrè måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå