Gå til innhold

Dere som har/skal gifte dere i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvetime til frisør og make- up først?

Vi kommer ned til Thailand 23.12 og gifter oss 27. Og på den tiden skal jeg bla få sydd kjole. Så jeg ser for meg tiden blir litt hektisk :)

Men litt skummelt å la noen gå løs på ansikt og hår uten å ha prøvd først også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke det.. Men sendte frisoeren bilder med hvilken frisyre jeg kunne tenke meg.. Og sminken ville jeg bare ha naturlig likevel og hun jeg hadde var kjempeflink!

Skrevet

Jeg gifter meg I Orlando, Florida i april til neste år - jeg skal ikke ha prøvetime. Jeg sender ned bilder av frisyren jeg bestemmer meg for + tar med meg bildene ned. Jeg vet noe lunde hva jeg kler, så jeg gidder ikke bruke tid og penger på prøvetime;o)

Skrevet

Er forresten usikker på om jeg skal sminke meg selv...har ikke bestemt meg helt for det enda. Gjør jeg det selv er jeg rimelig sikker på at det blir bra i hvertfall....men det kan jo bli så mye bedre hvis en proff gjør det...hmmmm...

Skrevet

Hei.

Jeg giftet meg i Thailand og hadde prøvetime hos frisør 2 dager før vielsen. Ble kjempe fornøyd både med hår og sminke. Kan legge ut et bilde på min side som du kan få se i dag eller i morgen. Det kan bli noen hektiske dager ja.. men gøy også:-)

Skrevet

Takk for svar dere!!

Ja, de mest safe er kanskje å gjøre det selv, Rutteltutt. Men er jo en del av forberedelsene å slappe av og bli ordnet med også da. Skal unne meg det på en dag som det :)

Skal sjekke bildet, Vekt 75- kjekt a`gitt :)

Ja, det kan fort bli hektisk, og det er jo litt pes om man skal fly fra det ene til det andre - og være helt pumpa, når først dagen er der...

Skrevet

Hvor finner jeg det i tilfelle, Vekt 75? Går jeg inn på profilen din, finner jeg ingenting, og ikke under Våre album heller...

Skrevet

Hei

Har helt glemt å legge ut bildet. Skal få mannen min til å ordne det i løpet av helgen. Ha en fin helg:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Må bare si at bildene var veldig fine :-) Ser ut som et flott bryllup og du var nydelig :-)

Hvor var dette?

Skrevet

Hei.

Vi giftet oss i Thailand 31.01.08 på Kata Noi beach. Vi var kjempe fornøyd med dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...