Mor&barn Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 jeg satt inn i slutten av januar,så erfaring og erfaring. hehe småblødning i 4 dager to uker etter jeg satte den inn. så foreløpig fornøyd
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Lurer også litt på dette. Hva med vektøkning? Sexlyst? Er det egentlig noen forskjell på hormonnivået i p-stav og hormonspiral? Jeg har spiral nå, men er av diverse årsaker ikke helt fornøyd. Finner ikke noe annet alternativ enn å snippe noen tråder her og der, men fram til det blir gjort kunne jeg tenke meg noe annet enn den spiralen...
ZamZam Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Kjempe dårlig erfaring... Men vil fortsatt si at du bør prøve for hvis det fungerer for deg så er dte jo genialt, men før du setter den inn vil jeg anbefale deg å sette deg inn i alle evt bivirkninger og sette en slutt dato hvis det ikke funker..
nickoline og supermann Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 jeg har lagt på meg en del, men det kommer nok også av andre årsaker. har tatt den ut nå for å la kroppen være litt i fred. vært mye for den en stund, og siden jeg ikke har sexuel omgang syntes jeg det var greit å pelle den ut. spent på å se om jeg går ned noen kg nå men tror hovedårsaken til vekt ligger et annet sted. - bla insulin resistens.
trillemamma Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Jeg hadde staven i nærmere 3 år, og de første 8 månedene visste jeg aldri når jeg hadde mensen, den kom og gikk, levde sitt eget liv. Utover det er jeg veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå