rødt&blått Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Vil gjerne ha tips! Hva er lurt å ta med hjemmefra og hva får man kjøpt der? Kan det lønne seg å kjøpe vogn/trille der? Eller er det best å bare ta med seg?
*ale* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Var der i fjor høst med ei på 5 og en på 1,5. De har det meste, iallefall i byer.Men hadde med leverpostei til ungene:) Leide trille på hotellet gjennom reiseselskapet, kjempelettvint.
rødt&blått Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 å, genialt! Leverpostei skal med herfra og! Hvilket reiseselskap reiste du med?
*ale* Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 oioi... jernteppe.. de som har bamseklubb til ungene... hehehe.. Ving??
nickoline og supermann Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 leverpostei og kaviar. vi hadde også med grøt, bleier ( det er visst tabu å si her inne) og wienerpølser til småtten. hadde også med nestle drikk. men trenger egentlig ikke ta med noen tig anbefaler ving - hotel flamingo i Albena. der er det skikkelig bra og triller til låns hvis du ikke tar med hjemmefra. rolig fin by. Jeg vil tilbake til sommeren.
rødt&blått Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 Ja, vi skal jo på all inclusive, så middag tar jeg ikke med.. Er det dårlig kvalitet på bleiene der nede? Tar nok uansett med noen, men det kan vel ikke være dyrere m bleier der? Gleder oss så innmari til sommerferien!!
nickoline og supermann Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 96 kroner for ei pakke mener jeg å huske.
Anna Nym :o) Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Ja. Men det er bare libero og pampers som er så dyre. Jeg brukte det om natta på barna, og ett billig-merke om dagen. Fungerte helt fint de også. God tur! Vi skal til BUlgaria selv i sommer. For 3. gang. Gleeeeder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå