Gå til innhold

Hjelp meg litt ang faddere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å tenker på hvem jeg vil ha som fadder på datteren min..

Sambo skal ha broren sin og kona.. og jeg skal ha søsteren min.. Men så har jeg et søskenbarn, jeg er fadder på hennes barn, og på sett og vis så burde jeg nok tatt henne også, men vi ser de ikke så ofte, da de bor et stykke unna.. Hun har ikke engasjert seg i datteren min mer enn et par meldinger om hvordan det går, også var de her like etter fødselen for å se henne..

Også har jeg en veldig god venninne, hun ser vi ofte, og er innom her nok så ofte. Hun sender mange meldinger for å høre hvordan det går, og hun har også strikket tøfler til datteren min... Og syns hun er noe av det vakreste hun har sett.. Har bilde av henne på mobilen osv.. :)

Så nå står jeg i et dilema her.. Hun har foreløpig ingen barn.

Har veldig lyst til å ha hun venninna mi som fadder, men på en annen måte så hadde jeg liksom nesten bestemt meg for å ta hun søskenbarnet mitt fordi hun ba meg være fadder på barnet hennes, og føler på et vis at jeg burde det..

Noen som har noen synspunkter på hvem jeg burde ta? Hvem hadde dere tatt? Evnt. begge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta venninna! Ingen bør forvente at folk velger dem som 'gjensidig' fadder.

Jeg hadde ei av mine beste venninner i tankene som fadder før vi fikk baby. Men da han ble født, kom hun nesten aldri på besøk og viste lillegutt minimalt med oppmerksomhet. Så jeg tok ei anna venninne som var mer engasjert, og har ikke angret et sekund. Det er så stas med ei gudmor som virkelig bryr seg!!

Skrevet

Faddere skal man velge etter som hvem man tror vil STILLE OPP for barnet ditt! Her ser man jo tydelig hvem som har det beste utgangspunktet! Venninna de,helt klart! :)

Skrevet

Veninna. Gjør det du vil, ikke det du tror en annen forventer av deg. Skjønner du synes det er kjipt, men det er ditt barn det er snakk om ;o)

Skrevet

jeg var fadder for ungen te veninnå mi...men hadde isje hu til fadder til jenta mi...jeg føler kansje hun ventet det,men jeg ville ikke og føler at det skal være innen familien...men det er pga våres familie er stor og trygg på alle sammen så vi valgte det....

Skrevet

Hadde klart tatt venninna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...