Cillepille Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Trudde ikke jeg skulle si det, men har liksom etterlyst hu nå. 6 uker siden ma, og ikke gravid så nå kan vi iallfall se framover i ny pp;-) Ha en fin dag dere:-)
flypapir Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Så deilig! Må være godt å vite hvor i syklusen man er... Gleder meg til tr kommer her jeg og, slik at jeg kan ha litt kontroll. Håper spira sitter for dere raskt igjen og at den klamrer seg fast denne gangen!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hei Cille! Det var gode nyheter, kjipt å gå rundt å vente på tr. Da er det endelig på an igjen for begge oss..hehe. Svarer deg bare her jeg: ja digg å reise nå. Skal bli godt å komme seg vekk. Har dere noen planer om å reise noe i år? Kanskje jeg vil få en syden baby?!? Heh.. ble spådd her inne at jeg blir gravid i april/mai.. og tror jo litt på det da. Så hvis tr skulle komme denne pp også så blir det ikke noe nedtur.Kommer heller ikke til å teste noe før heller denne gangen.Hva med deg? Har du blitt spådd her inne? Litt gøy egentlig:) klem
Cillepille Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk Marte og tulla♥, det er godt være i syklusen igjen! har 35 dagers så det er ikke gæli å gå en uke over nå. suzy84: Likegreit å svare her hehe. Tenk så deilig, man slapper vel nok litt ekstra av på ferie og bare koser seg , stor sjanse for at spiren slår seg ned da hihi . Det blir nok ikke ferie på oss enda det er litt travelt framover med jobb og skolen til barna. Jeg har ikke blitt spådd her inne, det hørtes litt artig ut, får sjekke opp det:-). Har også sjekket sånn EL kalkulator, 27.03-01.04 er fruktbar periode og IKM er 13. april, og neeeeida skal ikke stresse noe i det hele tatt skjønner dere;-)
Cillepille Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Glemte å svare på, nei jeg skal ikke teste noe før neste ikm, og jeg skal ikke tro at jeg er gravid føre jeg ser positiv test. Når kroppen lurer meg på den måten med akkurat samme tegn som jeg har hatt ved graviditet så tror jeg ikke før jeg ser;-)hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå