Gå til innhold

Er det flere som sliter med sexlysten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 17 og har enda ikke har sex siden EL!!! Bare meg som er sånn? *flau*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at de første 4 mnd ca er preget av ubehag og kvalme og masse som skjer i kroppen og lite interesse for sex - men sånn litt ut i 2. trimester snur det helt og blir plutselig veeeldig interessant..;-)

Dette er selvfølgelig helt individuellt og alt er nok like normalt, men hvis det vedvarer kan det kanskje være en ide å se om det er andre ting som ligger bak? Ei venninne av meg syntes feks tanken på at babyen "var tilstede" når de skulle ha sex gjorde det helt umulig for henne.. ;-)

Skrevet

Tjaaaa, det at det snur uti 2 trimester synes jeg er meget interessant.. Sitter nemlig her 26 uker på vei, og den er fortsatt totalt forsvunnet............................................................................................................................Buhuu

Skrevet

helt vekk her også.... stakkars mannen min.

Skrevet

Hva er sexlyst? Her er det meste sympatisex fra min side. Han har ennda ikke klaget eller sagt noe til nå uke 25 her da.

Skrevet

sexlyst?? hmmmm er helt sikker på jeg har hørt det ordet før altså... tror jeg må google det gitt!!

Skrevet

Hehe. Her også er det ren sympati sex. Blir nesten forbanna i begynnelsen på akta. Ikke at det er vondt, men jeg føler ingenting. Synes bare han ligger der å skubber i meg...;)

Men nå er det i det minste begynt å bli godt etter noen min.

Håper det snur!

Skrevet

Jeg er tredje gangs gravid og har ennå til gode å finne sex-lyst mens jeg går gravid.

Men denne gangen kan jeg hvertfall si til gubben at han visste hva han gikk til når han kjørte meg på tjukka.....

Er i uke 23 nå og vi har vel kun hatt sex 3 ganger, stakkars mann!!

Skrevet

Hadde sex første gang etter at jeg ble gravid i uke 15.

Skrevet

Nei,men jeg sliter kraftig med gubbens manglende sexlyst.. :P

Har hatt sex 1 gang siden EL, så har vel brukt opp kvota mi for i år.

Skrevet

Har det helt motsatt jeg, blir i dårlig humør hvis det går mer enn to dager i mellom! er 26 uker på vei.

men begge deler er vel like normalt, masse hormoner ute å kjører nå

Så me andre ord er ingenting frandret

Skrevet

De første 3 mnd hadde jeg overhodet ikke lyst på sex eller kos! Syntes det var grusomt når han tok på meg. Stakkars mannen! Men nå har jeg bare enda mer behov for å kose enn jeg pleier og syns sex er mye bedre enn før jeg ble gravid. Er mye mer følsom der nede når og får orgamse med engang! Kjempe gøy! :)

Skrevet

huff, syns synd på dere! Det må være forferdelig å ikke ha sexlyst!

Forstår jo at sex ikke er det første man tenker på hvis man har mye plager, men at lysten bare forsvinner?? Oioi... Har alltid vært litt små-nymfo, og har bare blitt verre i svangerskapene :0) ikke alltid like lett det heller..... Håper det går over fort, både for deres skyld og partnerens.. Selv om kroppen ikke er helt med på notene, prøv å gjør ting dere syns var pirrende før dere ble gravide.. Det sitter som regel i hodet, så prøv å tenk grundig igjennom hva som kan være problemet?

Skrevet

Ikke noen lyst her heller.....kjedlig.....

Skrevet

Her er sexlysten heldigvis tilstede både hos med og samboeren:) tror egentlig vi har mer sex nå enn før jeg ble gravid. er i 21. uke.

Skrevet

Ingen lyst her heller. Er 16 uker på vei og venter enda på at den skal komme tilbake. Jeg var jo helt avhengig før jeg ble gravid, men nå er jeg bare glad til at jeg slipper. Har selvfølgelig litt sympatisex jeg også, men savner å være skikkelig k..........t

Skrevet

Har ikke lyst på verken sex el kos . Det er noe dritt :-( Har jo fått lyst på sex når vi har ligget nakne inntil hverandre da, men ellers så er det babytankene som dominerer hverdagen min..

Skrevet

Jeg er i uke 18 og tenner ikke på gubben i det hele tatt... Slet litt med sex-lysten før jeg ble gravid også... det siste året har dessverre den delen blitt en plage for meg. Synes gubben har fryktelig dårlig ånde, han liker ting i senga jeg ikke liker så godt osv... så vi er avholdende for tiden.. dessverre...

Skrevet

Jeg har ikke så mye lyst, vi har ikke hatt sex på 5 uker eller noe tror jeg.. Men jeg sliter egentlig med at han heller ikke har lyst.. Jeg vil jo føle meg attaktiv. Det var et problem før jeg ble gravid også. Han har alltid hatt mindre lyst enn meg og utenom ferier (da kan det skje flere ganger om dagen) så har vi sex 2- 3 ganger i måneden.... Vil egentlig mer jeg da..

tulla

Skrevet

Jeg slet med at han ikke hadde lyst når vi prøvde få barn!! Nå er det meg.... jeg har lyst men jeg er så trang så det gjør drit vondt når han kommer inn i meg... nå etterlyser han det...... Sexlysten har ikke vært der før nå ( uke 15 ) har vært veldig oppblåst og vondt i magen... Noen andre som er veldig trange?? Ja han er veldig stor så problemet har vært der men ikke så her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...