Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Er det vanskelig å oppdage på baby på 3 mnd?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 De tar seg i allefall mye til øret.. Det var det tegnet mamma ba meg se etter..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Det viste seg at mitt barn hadde ørebetennelse, men jeg registrerte ikke noe annet en feber/slapp/mindre matlyst. Dro til lege etter at feber steg den 4 dagen og at det i støøre grad ble vanskelig å gi væske/mat. Kan ikke påstå at jeg mistenkte ørebetennesle... har hørt at noen blir urolig/gråter når de ligger, men at de roer seg når de blir holdt med hodet høyt.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Ja, kan være vanskelig å oppdage. Hvertfall hvis ikke det siver væske ut av øret.. Men de har jo som regel feber osv i tillegg.. Små barn som har vondt noen plass, kan ikke klare å lokalisere hvor smerten er. Hvis f. eks barnet ditt har vondt i øret, er det store sjanser for at hun/han heller tar seg til foten. Samboeren min er barnelege, og han er kjekk å ha, ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå