Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Celine/Seline?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint navn, med C :)

Skrevet

Jeg er tante til verdens herligste lille trulte som heter Celine, så jeg liker det navnet veldig godt! :o)

Skrevet

Celine ja!

Seline NEI!

;-)

Skrevet

Altfor poppis og sukkersøtt for min smak...

Skrevet

Det er sønnen på 4 år som har kalt jentebeibien i magen for Celine fra første dag vi fikk vite at vi venter en jente:-) Har smattet endel på navnet og syns det blir finere og finere igrunn:-) Men det er et navn som jeg ikke har på listen selv..Men kanskje 4 åringen vinner dette valget:-))

Skrevet

helt nydelig navn syns jeg;)

har litt lyst på det selv jeg;)hehe

 

Skrevet

Nyyydelig navn, eldste mi på snart 10 år heter det ;)

 

(sniker inne fra 2.tri)

Skrevet

synes det er kjempe fint:) liker det på papiret med C.

Skrevet

Kaninen vår heter Celine! Syns det er et kjempe fint navn jeg, både til kaniner og mennesker :)

Skrevet

kjempe fint navn!!! Jeg ville valgt Celine....

Skrevet

Minner meg litt om et annet navn jeg liker veldig godt, Ceriane

Skrevet

Beklager, men en funksjonshemmet jente som spyttet på meg da jeg gikk på barneskolen, og som alle var redde for, het Celine..så det navnet assosierer jeg bare med noe dumt og skummelt..beklager!!

Skrevet

Så kjekt at såpass mangen syns at navnet er pent-koselig det:-)) Vi føler på en måte at den lille tassen vår har "døpt" henne allerede-så det ser kanskje ut som om Celine blir navnevalget.-)) Takk for svar jenter!

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...