Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne vært interessant å vite, litt sånn for moro skyld, og for å se om en har det "ofte nok" i.f.t. å bli gravid. Sikkert noen som har laget en slik tråd før, men jeg har ikke sett det i alle fall... Uansett så har jeg og min kjære sex 4-6 ganger om dagen, sånn i gjennomsnitt da, hender det er mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-6 ganger om dagen!!!! Det er hvertfall mer enn nok, om ikke for mye. Vi har ikke så mye i løpet av 1 mnd en gang vi. Her går det i annenhver dag i eggløsningsperioden, og det er som oftest det som er anbefalt også.

Når man nærmer seg året med prøving så føles det veldig pliktig med sex etterhvert. Så er nesten sånn at vi har det fordi vi må, dessverre.

Skrevet

Hmm, vi føler aldri plikt ved sex, det er jeg glad for:) Men lurer på om det er noe i det du sier, at det kanskje faktisk er for mye... Blir vel ikke så mye sædceller i hver utløsning når det er så ofte vil jeg tro?!

Skrevet

kordan i huleste e det mulig?????????går dåkker hjem begge to da eller?eller har dåkk sex annakvar time på kvelden eller e våken mange ganga kvar natt.....

Skrevet

hei. vi har ca 3 ganger i uka i vanlige uker og hver dag til annen hver dag i eggløsningsperioden.

jeg kunne egentlig klart meg med mindre da vi har en 2 åring og er i full jobb. ofte sliten jeg,men vil jo gjerne ha en til så da må det til.(er jo greit når man først kommer i gang altså)

dere har ikke barn fra før skjønner jeg.da må man jo gjøre det mens barnet sover. det er jo på kvelden/natta da man er mest sliten.hehe. hadde vært noe annet hvis man feks kunne gjøre det midt på dagen el på ettermiddagen....

Skrevet

Hmm, er ikke bestandig hjemme når det skjer heller da:p Og når vi har sex blir det ofte flere ganger etter hverandre. Er vanskelig å slite ut kjæresten min. Heh!

Skrevet

vi har annenhver dag i hele perioden foruten om mensdagene, da er det ingenting:S og el dagene da er det hver dag....og det var pliktsex før, vi er i vår 25.pp nå...meeeen vi har funnet ut en måte som gjør økt lyst på sambo, var han som var litt laber der;o) og småen er 2,5 år=) alt går om man vil;o)

Skrevet

Vi har ikke så ofte sex 2-3 ganger i uken. Jeg kunne godt tenke meg mer så har du noen tips

♥Stjernøye♥lille stjerne♥

Skrevet

Haha jeg trodde du hadde skrevet feil:-D Dere slår jo vår ukes rate hver dag dere;-D Vi har sex mellom 5 og 7 ganger i uken ca.

Skrevet

hehe det vi begynte med var å ta litt mer på hverandre, erte hverandre litt opp osv, kjøpte også sånne kort som setter litt krydder på sexlivet, der den ene har en oppgave i hvordan han/hun skal forføre partneren sin ,og så utføre det...massasje......på den tiden det var pliktsex så var det nesten som tøm røm opplegg...helt tragisk, men vi pinte oss igjennom det og fikk opp antall ganger i løpet av en uke...for som man sier jo mer man har sex jo mer får man lyst på sex....

litt lekeslossing funker og;o)

er vanskelig å si hva som var det som virkelig gjorde utslaget men jeg tror i bunn og grunn at det ble annerledes som utløste det...

Vi har nå 11 år sammen nå i mars=)

Skrevet

Vi har vel sex 1 gang om dagen, bortsett fra på mensdagene (3-4 dager), men noen dager så har vi vel oss 2 og 3 ganger og en sjelden gang så blir det ingen, uten at det er noe stress det heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...