Gå til innhold

Tunisia med 6 mnd gammel baby????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo er drittlei av å regne bort, og har bestemt oss for å ta en billigtur, og der er det massse til Tunisia.. har aldri vært der, derfor håper jeg at dere som har vært der deler sine erfaringer med meg =)

er det ok å reise dit med så små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjah, greit nok. Møkkaland, men solen skinner jo sikkert. Så lenge ungen er så liten at den ikke spiser den lokale maten er det ganske problemfritt.

Skrevet

Jeg har vært der, og vil aldri i verden anbefale det til noen av mine verste uvenner en gang.....

Skrevet

Man må forresten vaksineres først når man skal til Afrika. Vi måtte ta hepatitt (?) tror jeg, og et par andre, polio eller no....

Skrevet

Har ikkje vore i tunisia, men i Marokko. Ville aldri tatt med ungar som er store, heller.

for å seie det sånn; eg skal aldri tilbake.... kun maten som var god, så og seie alt anna var negativt....

Skrevet

OJJJJJJJ!!!! her var dte ikke mye positivt!! hahahaha....

tenkte det kanskje var en grunn for at det var såpass billig akkurat dit! tror vi ser etter andre steder...

takk for svar søte damer!! =)

Skrevet

Er billig til Mallorca også rundt disse tider, og der er det langt triveligere.

Skrevet

Vi var i Tunisia, et stykke utenfor sousse,familiested da eldstemann var 7/8 mnd og vi hadde to aldeles fantastiske uker....

Hadde ikke nølt med å gjøre det en gang til hvis man hovedsaklig reiser for å nyte sola :)

Skrevet

Vi har vært to ganger i Tunisia, og hatt det knall!!

Råfine strender, billig og kulturen er spennende!!

Hiv dere på billig turen og gled dere!

Nå skal jeg taes i betraktning at jeg liker å merke at jeg er i en annen kultur når jeg reiser, ikke at kelnerne prater svensk, og man får kjøpt nora syltetøy på hjørnet liksom.

Er ikke helt ferie for meg.

Skrevet

Kjenner noen som har vært der 5-6 ganger og er kjempefornøyd. Er vel absolutt en bonus at det er så billig da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...