Lille L Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Oja, får du ikke dratt en tur til apoteket da?! Da vet jeg ikke hehe;P
Sjokoladekaka Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Kle av ungen litt. La han sprelle litt med tærne:) kanskje legge kjølig(ikkje iskald) våt klut på panne + handledd(pulsen) og ved ankelen. Dette skal kunne kjøle ned blodet nok til å kanskje få ned tempen litt:) Blir det verre, så ta tlf til legevakta:)
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Hvor stor er ungen og hvor mange mg er stikkpilla på? Jeg pleier aldri å gi noe for feberen før den er over 39. Du må se på allmentilstanden til barnet er den bra så pleier ikke jeg gi noe. Men dette er slik jeg pleier å gjøre da.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 jeg har paracet fra 0-4 mnd om du skulle trenge før du får tak i på egenhånd. Du kan få et par hos meg. Bor på grorud.....send meg pm om du trenger :-) Ikkeno gøy med febersyk baby
Mockanin Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Har 5 paracet som er fra 4-18 mnd.? Kan du bruke dem så kan jeg komme bortom deg med dem. Du bor ikke så langt unna meg etter hva jeg har skjønt. Vet hvordan det er å sitte alene med syke barn.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 ok så det finnes fra 0 år altså..neida så snille dere er..mamma skal kjøpe for mg..tusen takk snille dere er
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Ring legevakten, så små babyer skal jo på papiret ikke ha feber. Sikkert ikke noe farlig, men greit å være på den sikre siden
Mockanin Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Bra det ordner seg for deg. Vi stiller da opp for medmennesker som trenger det vet du :-) Paracet får du vist helt fra nyfødt og oppover. Har hatt av de bitte, bitte små tidligere....
Mor&barn Skrevet 9. mars 2008 #16 Skrevet 9. mars 2008 Jeg var igjennom dette forrige dagen. Han hadde 38,6 og 39 i feber i et døgn, og ringte legevakten. De ba meg gjøre som skrevet tidligere kle av han til bleia, temperert klut på odet og nakken og nedover ryggen, for det er måte å hjelpe de å svette på. Ellers vardt bare å vente å se det ann Skulle ikke gi paracet fr feberen var mellom 39,5 og 40. Nå er han mye bedre allerede:)
Honningmelon Skrevet 9. mars 2008 #17 Skrevet 9. mars 2008 Gi paracet du, også kan du jo ta en tlf til legevakta for sikkerhetsskyld, ettersom han er bare 2 mnd. God bedring .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå