Gå til innhold

nå har han hvertfall feber..38.5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen el kevin? Jeg hadde gitt en paracet..

Skrevet

send gubben ut for å kjøpe rett paracet :)

Skrevet

Oja, får du ikke dratt en tur til apoteket da?! Da vet jeg ikke hehe;P

Skrevet

Kle av ungen litt. La han sprelle litt med tærne:) kanskje legge kjølig(ikkje iskald) våt klut på panne + handledd(pulsen) og ved ankelen. Dette skal kunne kjøle ned blodet nok til å kanskje få ned tempen litt:)

Blir det verre, så ta tlf til legevakta:)

Skrevet

Hvor stor er ungen og hvor mange mg er stikkpilla på?

Jeg pleier aldri å gi noe for feberen før den er over 39. Du må se på allmentilstanden til barnet er den bra så pleier ikke jeg gi noe.

Men dette er slik jeg pleier å gjøre da.

Skrevet

jeg har paracet fra 0-4 mnd om du skulle trenge før du får tak i på egenhånd. Du kan få et par hos meg. Bor på grorud.....send meg pm om du trenger :-)

Ikkeno gøy med febersyk baby

Skrevet

Har 5 paracet som er fra 4-18 mnd.?

Kan du bruke dem så kan jeg komme bortom deg med dem. Du bor ikke så langt unna meg etter hva jeg har skjønt.

Vet hvordan det er å sitte alene med syke barn.

Skrevet

ok så det finnes fra 0 år altså..neida så snille dere er..mamma skal kjøpe for mg..tusen takk snille dere er

Skrevet

Ring legevakten, så små babyer skal jo på papiret ikke ha feber.

Sikkert ikke noe farlig, men greit å være på den sikre siden :)

Skrevet

Bra det ordner seg for deg. Vi stiller da opp for medmennesker som trenger det vet du :-)

Paracet får du vist helt fra nyfødt og oppover. Har hatt av de bitte, bitte små tidligere....

Skrevet

Jeg var igjennom dette forrige dagen. Han hadde 38,6 og 39 i feber i et døgn, og ringte legevakten. De ba meg gjøre som skrevet tidligere kle av han til bleia, temperert klut på odet og nakken og nedover ryggen, for det er måte å hjelpe de å svette på. Ellers vardt bare å vente å se det ann Skulle ikke gi paracet fr feberen var mellom 39,5 og 40. :) Nå er han mye bedre allerede:)

Skrevet

Gi paracet du, også kan du jo ta en tlf til legevakta for sikkerhetsskyld, ettersom han er bare 2 mnd.

God bedring .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...