maria isabell Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 noen som vet når en skal slutte med folat? husker ikke fra sist gang..
mygirl Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 som jeg har forstått det skal du slutte med det når du kommer i 2.trimester og begynne igjen når du er i 3. trimester..
maria isabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 begynne i gjen i 3 trim? har aldri hørt det før, hvor har du hørt det?...trudde også en skulle slutte i uke 12...tusen takk for svar.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Du skal ta det til uke 12. Etter dette sier de nå at man bør ta haøv dose resten av svangerskapet også. Selv har jeg tatt det de første 12 ukene og så har jeg tatt ut resten av glasset med å ta ca annenhver dag.
mygirl Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 hvis ikke jeg tar helt feil så var det faktisk legen min som sa det.. men husker litt dårlig da vi snakket om dt første gang jeg var der på kontroll.. men det skal jeg spørre henne om igjen faktisk.. for jeg går inn i tredde termin nå..
maria isabell Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 ok,takk...da slutter vi med folaten nå iallefall:)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Jeg tar det fortsatt jeg og er 20+1 i dag. Tar det til glasset er tomt.. Bare et par uker igjen nå tenker jeg..
Nordhagenjentene :) Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Jeg sluttet i uke 12, og når mitt vanlige Omega-3 glass var tomt, kjøpte jeg "Godt for hjertet". Den lilla omega-3. Den har litt folat i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå