lilla jag Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 hei,hei! du trodde jeg var gravid nå,men i dag kom tr,dessverre:(over i 8.pp nå. du sa at hvis jeg ikke var gravid nå,så ble jeg iallefall det innen neste pp.føler du fortsatt det? jeg født:24.juli 1985 han født:11.mai 1986
Mamalari Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Det var synd og høre. Men får opp at det er veldig nærme. Får iallfall opp at det er vår ut. Håper det sitter neste pp,, tror helst at det gjør det:)
lilla jag Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 ok.det var jo en trøst.men har ikke helt mista håpet ennå.for det kom bare litt blodslim,liksom.sorry detaljer:)og ikke noe mer etter det.og nå ligger jeg rett ut på sofaen me noen sinnsyke magekramper!så kanskje det er noe allikevel.griper etter halmstrå,føler jeg:)men hvis ikke går det neste gang!det skal det gjøre:)
Mamalari Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 har du tatt en test da? håpet er jo ikke helt ute da. Litt merkelig at det 'mensen' er slik. Krysser fingrene for deg:)
lilla jag Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 gjett om jeg har testa.har kommet fram en strek på billigtester i flere dager nå,men skikkelig svak og uten farge.er vel bare en skyggestrek,men har ikke pleid å få det,så har håpa så veldig de siste dagene.men var akkurat på do nå,og da kom det litt mer ...,så nå tror jeg bare vi skal satse på neste gang.har hele tiden vært litt sikker på at vi skal få en desemberbaby.vet ikke hvorfor men. takk for snille ord og at du tar deg tid!!virkelig snill,du!
Mamalari Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 nå vet jeg ikke hvordan billigtestene er, men en test må vel ha hcg for og slå ut positivt. Vil bare si at jeg testet veldig svakt ei uke etter ikm da jeg var gravid med sønnen min. Fikk ikke klar positiv test før etter 14 dager over ikm. Så det er fortsatt håp:)
lilla jag Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 tusen takk for det mamalari!der ga du meg litt håp igjen.må bare vente å se da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå