Buble Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Er det så sinnsykt mange små gutter som heter det?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har hørt veldig mange som heter det ja :-) Var veldig populært for 5-6 år siden i trøndelag i alle fall.
prinsesse08 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg synes Mathias er kjempefint navn. Har likt det navnet siden jeg var 15år (er nå 23) Det skal vår baby hete om det blir en gutt. Vet at det har vært blandt de topp 3 de siste 5-6årene, men vi kjenner ingen voksne eller barn som heter det å da synes jeg det ikke gjør noe at gutten vår har et populært navn. Kommer sikkert til å være 2-3 andre som heter Mathias når han begynner på skolen, men det gjør ingenting.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Kjempefint navn! Kjæresten min heter det =)
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Det er nydelig, jeg ville valgt det om ikke mannen min var så i mot det...
sekstisjuer Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Jeg synes at navnet er kjempefint, men vil ikke kalle min sønn det da jeg kjenner så mange Mathias`er.
LeneTherese Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Syns det er helt nydelig, har det som et alternativ til min lille gutt også, men det er så mange som heter det, selv om jeg ikke kjenner noen som heter det.. tipper det er ganske mange som vil hete det samme da når han begynner i barnehage og på skole..
nat&alex Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Nydelig, men synes det er så mange som heter det både i Norge og Sverige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå