temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 2 år siden søstra mi' holdt damene inne på BiM løpende oppdatert under hele Theodors fødsel... Tiden flyr jammen fort!
Ronja65 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Grattis med 2 års dagen i går. Jeg hadde en 12 årig jenta her hjemme også i går. :-) Utrolig at tiden går så fort. Hadde vært kjempekoselig å møte deg, Theodor og jentene snart i gjen... Tiden går så fort.... Jeg ringer en dag:-)
Reveenka Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Så hyggelig å se nicket ditt igjen - og ditt også, gummis - lenge mellom hver gang c",) Gratulerer med toåringen!
Reveenka Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Neineinei - ikke gummis, men RONJA! Sorry kortslutningen! Men fortsatt lenge siden sist, begge to! Hvordan er det med din mor, Ronja? Tenker ofte på dere.
♥Snulder Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 2 små år...og enda stor gutt!! Litt vemodig at det går så fort:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Ja, tenk det!!! Tiden har fløyet avsted disse to årene......Og tenk at Theodor kom på selveste kvinnedagen - det er gutten sin det!!! Husker spenningen når søster var innom her ja:-) Gikk jo rundt og vraltet som en gås selv jeg da:-)
Urtete Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 GRATULERER med Theodors 2-årsdag, tonetrollet! Fint å se deg igjen - lenge siden sist! )
Trollmora Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Grattis med vel overstått 2-års dag! Tiden går bare så ufattelig fort )
Ronja65 Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Hei igjen Reveenka. Koselig at du spør. Modern har det fint. Har ikke fått noe tilbakefall. Tror faktisk at hun har begynnt å slappe lit av selv nå. Nå vill hun bare reise og se seg omkring. Og ikke minst nyte av barnebarna. Kreft er skumle greier. Møtte en gammel bekjent tilfeldigvis herom dagen. Hans kone som ikke fyllt 50 enda, som tidligere hatt brystkreft, kjøpte nå tid med cellgifter og strålning og håper og få lengst mulig tid med barna. (6 og 7 år). Ble veldig lei meg, men det utrolige var at han virket både lei seg, gla og positiv mitt opp i det hele. De tok være på hver eneste dag, og satset på og få oppleve sommeren sammen. Hans voksne barn stillte også opp og var til god støtte. Fast i bland synes jeg livet er bra uretferdig:-( Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå