Gå til innhold

Luksusproblem, men hva hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Langweekend med mannen din eller med ei venninne? Er ikke bortskjemt med noen av delene....Og begge deler er dessverre uaktuelt, det har jeg ikke råd til. What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sammen med mannen min uten tvil!

Skrevet

Kan legge til at han har vært på flere turer uten meg, gjennom jobben da. Huff, har like lyst til begge deler merker jeg....Den som hadde vunnet en mill eller tre. ;o)

Skrevet

Hmm..... Vet ikke. Kommer an på hvor ferien hadde gått.

Skrevet

Med mannen min:-)

Skrevet

Romantisk helg- sambo

partyhelg - venninna mi...

Ser venninna mi såpass sjelden at det hadde vært kult å hengt litt sammen med henne igjen ja, dessuten har vi det så moro sammen...

Skrevet

Det spørs vel på situasjonen.... og forholdet til mannen i den perioden. Er forholdet litt tungt om dagen kunne det kanskje vært en god idè å live det opp med å dra på en langweekend for å piffe opp samlivet. Er forholdet bra og venninna litt sur fordi du har hatt liten tid til henne pga mann og barn, hadde jeg kanskje tatt en weekend sammen med venninna..... Spørs som sagt på situasjonen. Er alt iorden og ingen har noe å si på forholdet her eller der , ville jeg nok prioritert faren til barna (les mannen) ja ;-)))

Skrevet

Skjønner det er et vanskelig jeg! Begge deler er å foretrekke. Men det går vel ann å dra på tur med en nå og en senere i år, til høsten?

Skrevet

Nei, begge turene er nå i april.....

Skrevet

Spørs åssen tur du er ute etter, og om du og mannen trenger å komme dere bort sammen.

Her har jeg behov for begge deler, og jeg hadde en fantastisk lang helg i Tallin med ei venninne i fjor som jeg aldri ville ha byttet bort! Men igjen så hadde jeg også en fantastisk helg med mannen til Barcelona i fjor også som jeg heller ikke ville ha byttet bort.. Så du ble vel ikke noe klokere av dette.

Men hva er behovet ditt nå? Koble helt av familielivet og feste litt, slik at du kommer refreshed tilbake til familien, eller å pleie kjærligheten..?

Skrevet

Kjærligheten er på topp egentlig, men det er jo godt å komme seg vekk sammen alikevel. En party/shoppetur er absolutt fristende det også! Huff, valgets kvaler..... ;o)

Skrevet

Du får slå kron og mynt og satse på tur med den tapende part neste gang!

Skrevet

I den situasjonen jeg er i ville jeg uten tvil valgt langweekend med mannen. Det tror jeg vi hadde hatt meget godt av men dessverre har vi ikke råd til det akkurat nå.

Skrevet

Jeg hadde nok valgt jentetur uten ungen og mann med penger i lommeboka til god vin og god mat og sko og tulle ting til dem der hjemme.... det er slett ikke så ofte at jenteturer er å oppdrive, men en tur med kjæresten din får du jo til hvor som helst. Det viktigste med de kjæresteturene er jo å få være alene, samme hvor, men den varme turen ville jeg valgt å ta med en venninne.

En tur med mannen min ønsker jeg meg hver dag, og gleder meg vilt til det kommer, men det kan godt bare være i telt i hagen. bare ungene ikke er med liksom :-)

Skrevet

Av innleggene du skriver her, så synst eg det høyrest ut som du har mest lyst til å reise på venninnetur, ubevisst kanskje?

Viss du har mest lyst til det, og det er ok for gubben, så synst eg du skal gjere det.

Skrevet

Dra med venninnen :) åh kjenner jeg kunne trengt en venninne tur selv :P desverre ingen å dra medog ikke klarer jeg å være borte fra lille klumpen så lenge enda :P Lettere å få tankene bort fra familielivet og hverdagen med ei venninne =) og om shopping ønskes vet jeg iallefall at han mann min ikke syntes det er fryktelig moro å trave i butikker en hel dag :P

Skrevet

mannen min så klart. Hadde jeg ofte vært på weekendtur med mannen , så hadde jeg tatt venninna..men du sier du ikke er bortskjemt med noen av delene..da hadde jeg klart valgt mannen

Skrevet

Sambo :) :) er kjempe glad i veninnene mine, men kjæresten min prioriteres til slike ting..

Vi har det utrolig morsomt og koselig sammen også kan jeg ha sex med han ;) det kan jeg ikke med veninnene mine hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...