lillepixie Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei! Jeg er 32+3 i dag og lurer på om det er flere som er blå rundt navlen. Det er ikke så veldig tydelig, men jeg lurer veldig på hva det kan være. Våkner også et par netter i uka av ganske sterke menssmerter, det er ikke kynnere for livmoren er ikke hard når dette skjer. Varer i kanskje to-tre minutter. Er det fler som har det sånn?
Bobine Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er 34+4 og oppdaga i stad at jeg har blitt ganske mye mørkere rundt navlen. Ikke blå-blå, men... Ikke vondt eller noe, bare uvant/rart :-) Har lest at man kan få pigmentforandringer under svangerskapet, tror det er det. De her menssmertene dine vet jeg ikke noe om, kanskje modning eller at hodet holder på å feste seg (det kan jo skje ganske tidlig hos noen)?
lillepixie Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Oki, takk for svar:) Da jeg var hos lege her om dagen sa han at hodet lå langt nedei bekkenet, at det nesten var festet. Er ikke det veldig tidlig? Jeg er førstegangs. Kan det være en indikasjon på at fødselen kommer itl å starte før tiden, eller kan hodet være festet i to mnd før en fødsel starter? Noen med erfaring på området?
Axus' girlfriend Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 er også litt mørkere rundt navlen enn på resten av magen. disse pigment endringene rundt navlen er like normalt som den beryktede pigmentstripen som kommer hos noen. over til hodet som har festet seg. det kan bety at fødselen kan starte tidligere, men trenger så absolutt ikke å utgjøre noe som helst. vet om flere som har gått med hodet festa lenge. og hos noen fester hode seg, for å løsne og så feste seg igjen senere.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er ca like langt som deg, og er også blå rundt navelen;-)
72moddelen og tulla Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Også litt blå rundt navelen har 24 dager igjen, men fikk beskjed at det bare er blodårene som blir mer synlig da magen blir større og huden tynnere da den blir ekstremt strekt. Så det er visst ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå