Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 på noen av "kjøpebølgene" her inne. Men denne "rockeringbølgen" klare jeg ike å stå imot. I går kom den --og jeg digger min nye venn allerede.Kun 350 kroner for ring og porto. Så til dere som har vurdert "skal - skal/ikke..." .Gjør det!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jo men... bir det til at man gjør det eller lander den i skapet liksom? Nå er jeg jo kjempegravid akkurat å da, så akkurat nå blir det ikke, men det kan jo være en morsom måte å bli kvitt babymagen etter tredje svangerskap....
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Det påstås at det skal gi kjemperesultater på midjen. Er jo vant med å trene selv - og tenker f.eks bruke den etter f.eks en time på spinning eller en joggetur. Holdt på igår, og kjenner at magen har fått kjørt seg godt:-) Skrå magemuskler merker jeg det særlig på. man bruker hele "midtkroppen" (hehe, bra ord) når en trener, og holder en på litt, kjenner en også at en får litt puls (selv om jeg ikke skal påstå at dette er særlig utfordrende for kondisjonen). Når det gjelder innlegget at den lett blir stående i skapet. Ja - det kan godt skje. Men jeg har gjennom årene handlet MYE for 350 kroner som etterhvert har fått sin plass i skapet. det geniale er imidlertid at en kanta ringen fra hverandre, slik at den ikke tar så mye plas. (Dessuten synes gutta det var moro å leke med den..)
Gjest irismor Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Hvilken vekt bestiller dere på rockeringen?
sarahrara Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Er det en helt vanlig rokkering, eller er den annerledes enn en vanlig rokkering?
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 det er helt avhengig av din vekt, tror jeg... jeg tok denne acu 4, fra 100-200 lbs. For å finne ut lbs googler du lbs + kg + converter http://www.sports-hoop.com/main_adult140.html
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Ligger litt polstrete vekter i den, slik at den er noe tyngre 8men dog enklere å rocke med enn disse vanlige...)
sarahrara Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Takk for svar! Da skal jeg jammen kjøpe meg en jeg også ;-))
sarahrara Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Det høres bra ut - og jeg skal si ifra hvordan rokkingen går etter en stund ;-))
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 hehe, flott :-) relativt ny i gamet selv - så vi får psyke hverandre opp når giddaslausheten melder seg
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #16 Skrevet 9. mars 2008 må man ha dekning på kortet når manbestiller, eller er det sånn som ikke blir registert med det første? har nemlig o,- på kontoen nå...dritt ass... men skal definitivt ha en sånn rockering!!
Fire småtroll Skrevet 9. mars 2008 #17 Skrevet 9. mars 2008 He, he, lurer på hvor mange vi er her inne som har bestilt en sånn nå, vi må jo begynne å bli maaaange :-) Gleder meg til min kommer, bør skje en av de første dagene denne uka... Vi får lage en tråd om et par uker og sammeligne, se om bilringene har blitt noe mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå