polarn & pyrene Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk riktig atrøm igjenom armen når jeg tok i en ledning her hjemme. Fikk sjikkelig hjertebank og kjempe vondt i armen. Er dette falig for barnet? jeg er jo nå i uke 31. Er så redd for at noe kan gå feil nå, sitter helt stille å kjenner etter liv der inne nå.
pcnissen Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Kjenner du liv da?? Ville vel uansett kontaktet legevakt/fødeavdeling og hørt med de for å være på¨den sikre siden...
Håperpåønskebaby Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Ring legevakten og/eller føden! Strøm er skummelt på den måten at man ikke nødvendigvis ser noe på utsiden av kroppen, men at man "brenner opp" på innsiden...
eventyr Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Hei Huff, skjønner godt at du blir redd, du er vel sikkert på vei til legevakt allerede. Tror nok det er lurt å få det sjekket, ikke minst for din egen trygghet. Men du brenner ikke opp innvendig av vanlig hus-strøm, du må opp i langt høyere strømstyrke. Det gjør vondt, og i verste fall kan den forstyrre hjerterytmen din. Er usikker på konsekvenser for foster, så bare få det sjekket, for sikkerhets skyld. Håper det går bra med dere! Klem
polarn & pyrene Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Jeg ringte legevakten som videre sendte meg til fødeavdelingen. Jeg fikk beskejd om at jeg skulle sette meg ned å slappe av og kjenne etter liv og etter ca 20 min gjorde jeg det og nå er det full fart der inne. Jordmor sa at så lenge jeg ikke fikk det igjenom hele kroppen tileksempel fra topp til tå skal ikke fosteret ha tatt skade. Men er jeg veldig usikker så skulle jeg bare ta en tur på legevkaten. Men jeg er rolig nå og alt virker bra der inne i mage. Tusen takk til dere som brydde dere om oss.
eventyr Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Godt å høre at det går bra. Lykke til videre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå