Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Har de siste tre dagene hatt veldige smerter, av og til regelmesige sammentrekninger som varer i gjerne 2-3 timer, dabber av og så kommer det på igjen. Vet ikke om jeg kan kalle det rier jeg, intense er de, vonde holder meg oppe om nettet... Når de er regelmessige kommer de hvert 10ende min og varer ca 30-40sekunder. Klarer ikke huske om rier kjennes sånn ut, bare at dettte er utrooolig vondt. Slimproppen gikk på tirsdag, men har siden fredag hatt mengder med bldig slim som kommer ut av..ja.. Føler jeg mister helt motet her når det bare gjør vondt og ingenting skjer. Har ringt føden, de sier jo at jeg kan komme inn hvis jeg vil, men regner ikke med det blir noe annet enn en sjekk, og det var jeg på på torsdag. Barnet sparker og virker til å ha det bra. Har hatt maserier og kynnere (vonde) i flere uker før dette... Så det jeg egentlig lurer på er om dette kan være rier som ikke kommer skikkleyg igang... Uff blir så frustrert her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå