2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 huff...jeg kjenner jeg faar vondt i hele kroppen hver gang det er foedsel...9 maaneder siden jeg fikk gutten min, og er naa gravid igjen.... kjenner ikke at jeg har lyst i det hele tatt til aa foede igjen om bare 7 maaneder. ikke at jeg hadde det saa fryktelig altsa, og premien er jo FANTASTISK....meeeeeen, det er ikke godt, og jeg ble igangsatt 16 dager over termin....er redd for aa gaa over igjen....
Qvinde Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jo takk, du så på nå nettopp du og? Kom en liten tåreflom der:p Vet ikke helt hvorfor, men gråter hver gang det er fødsel på det programmet... Er muligens gravid nå (håper det), men har blandede følelser ang. fødsel... For å berolige deg litt, så er det jo ikke like vanlig å gå over tiden med andremann, som med første da:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 neida, men gjoer det nok likevel. baade mamma og soestra mi gikk over med alle sine...saa jeg er nok arvelig belasta desverre. :S Huff...ja, jeg har proevd aa unngaa aa se paa det programmet da, men saa bare skjedde det naa. URK... kan bare si at jeg fikk en skikkelig KLUMP i magen.....
snart mor til 3 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 snufse snufse... det er vel ikke fødsler med i hver episode er det vel?? huff..fikk vondt i hele meg jeg :*( hadde fått helt panikk om det plutselig skulle kommet mange leger og styr inn... godt det gikk bra.. *trøste tårene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå