*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei. Jeg skal bestille time til utredning nå snart.. Men er så usikker på om jeg skal be om en dame eller mann til å utføre den.. Hva ville du gjort? Jeg driver å vurderer ei dame.. Gruer meg skikkelig, for er så redd for å få beskjed om at det er noe galt og at det er derfor det ikke har klaffet for oss enda.. Men håper det heller er fordi jeg tenker for mye på det..
BettyBoob Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 av erfaring med vanlig gu-undersøkelser er menn faktisk mer forsiktige enn damer men du får jo vurdere hva du føler deg mest komfortabel med! masse lykke til!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Hmm, da skal jeg ta og vurdere det:) Takk for at du svarte..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Helt klart en mann. Men har aldri vært hos kvinnelig lege så jeg er vel kanskje litt innhabil her men.
Gjest irismor Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Du må velge det som er rett for deg. Jeg hadde aldri klart å hatt en kvinnelig gynekolog. Føles liksom ikke helt rett at hun skal "glomeglangtoppigamla".
Fire småtroll Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Ville uten tvil valgt en mannlig, de er mye mer forsiktig. Har vært hos en gynekolog engang som jobbet med barnløse, og han var så fantastisk å prate med, så forståelsesfull og forsiktig, uten å behandle meg som en unge.. Men jeg var hos han for tidlig UL og for å prate om fødselen da, jeg var kjemperedd pga tidligere tøff fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå