Darth Vader Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Om ei uke får vi en ung herre i huset. En valp. Gode forslag til navn mottas med takk. De kan være morsomme - eller seriøse. Alt er lov ;-).
Darth Vader Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Hehehe - det skal jeg seriøst vurdere :-D
Gjest irismor Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Teal`c (tilk) det het min skjønne golden retriver hanne =o)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Darth Vader synes jeg var knalltøft - kunne gjerne kalt min hund det;-) Eller Vader? Ellers: Finbeck Felix Caspian Nei, jeg stemmer for Vader;-D
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Whoppie:o) Det heter hunden til mormora mi:o)
Gjest irismor Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Har en kamerat som har en hund som heter Bernt =)
Darth Vader Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2008 Takker og bukker. Mange gode forslag. Vader leder foreløpig, hehe.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 darth vader eller "språkket" (husker ikke helt stavemåten, oppkalt etter den fragglegreia.." Hva slag er den lille vovsen?
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Stemme fortsatt for Vader - Det er KNALLTØFT!!!:D:D
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 -Kompis, er såå fint til guttevalper:D -Dante -Sony -Pepsi
Musemor med tre søte små Skrevet 9. mars 2008 #17 Skrevet 9. mars 2008 Hvilken type hund er det? Har noen forslag Rampus Lexus Radar
prekæs Skrevet 9. mars 2008 #19 Skrevet 9. mars 2008 George (Lucas) Luke Skywalker Yoda Chewbacca C3po Han Solo alt etter forslag fra En star wars tulling i heimen:)
Darth Vader Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 9. mars 2008 Yoda hadde i grunn vært et bra navn. Elles så er det et sterkt ønske om Pokemon-navn i heimen her fra guttungen. Og jentungen ønsker sånne litt "blånde-navn" - så hun blir i demokratiets tegn nedstemt... Far vil at hunden skal hete Lukas. Mens minstemann ikke bryr seg.
Darth Vader Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 9. mars 2008 Hehe, det passer i grunn fint. Jeg noterer det også ;-)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #23 Skrevet 9. mars 2008 Jeg hadde en dobermannhann som het Pus engang. Uslåelig
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #24 Skrevet 9. mars 2008 Kjente en flat ved navn Sirkus. Ellers var terrieren Virus også en av mine favoritter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå