Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Av en eller annen grunn så går det ikke å svare på det andre innlegget fra i går, så da kommer svaret her... (om hormonspiral) Hei hei Jeg vurderte å ta den ut da jeg postet det innlegget, og etter jeg fikk såpass mange svar fra andre som sliter med humøret og sexlysten pga spiralen så bestemte jeg meg for å ta den ut.... Sexlysten er hvertfall tilbake!!! :) Blir fortsatt mye irritert på gubben,men tålmodigheten til lille pjokken er mye bedre. Synes endelig det er kosleig å gå hjemme I morgen er det 2 uker siden jeg tok den ut.. Tok noen dager før jeg begynte å merke forskjell, men nå er jeg ¨så glad for at jeg tok den ut. ALDRI MER HORMONPREVENSJON!!!!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Å, heldige deg! Hvor lenge hadde du hatt den? Så bra at det jevnet seg såpass fort ut!=) Hva slags prevensjon bruker du nå? Jeg håper at det jevner seg ut for meg, hvis ikke det er bedring til slutten av april, så ryker den. Surt å betale 1200 for noe som bare holdt noen måneder da:/
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg hadde den i 6 mnd. Jeg orket ikke prøve lenger jeg.Det var jo et lite helvete i heimen. Sure penger,men heller det enn å ha det så ille hver dag. Ikke gøy å være sint og irritert hele tiden!! Nå går det i kondom.. Ikke så morro, mister litt spontanitet, men det fungerer en periode.Vurdere å prøve kobberspiral etterhvert, men må først finne ut av hvordan syklusen min er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå