Marolla Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Lillemor er blitt så vanskelig å mate. Nekter å spise brød eller grøt. Hun vil bare ha middag, frukt og yoghurt. Hva gjør man med slikt da`? (8,5 mnd)
Fire småtroll Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 he, he, lillesøstera mi var sånn helt til hun begynte på skolen hun... Elsket middag, gjør det forresten enda og nå er hun 18 år. Husker hun spiste brødskiver med potetskiver og ketshup eller andre rester til frokost, middag i barnehagen og middag hjemme... Men hva du skal gjøre med det? tja, sannelig om jeg veit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå