ZamZam Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hadde sildelag her i går og det er garantert siste gangen jeg spiser det! Er ikke så glad i sild, men for å ikke fornærme dem som kom med silda så spiste jeg for å være høffelig, mannen min slengte på det ene svære stykket etter det andre fordi denne måtte jeg bare smake.. Konsekvensen for at jeg ikke ville fornærme noen er et nært og personlig forholdt til husets toalett, har heldigvis ikke spydd enda, men klarer jo knapt nok å få ned noe mat uten å få brekningsfornærmelser. Det verste er at jeg har hele kjøleskapet FULL av sild som gubben sikkert skal lafse iseg til middag i kveld, gleder meg til deilig sildelukt over hele huset Dagens høydepunkt var da lillemann våknet kl 0530 og ville sove sammen med meg. Mens jeg lå med magesmerter og ikke så alt for sjeldent måtte "brekke vind" så ligger lillemann å sier " æsj, mamma du prupper si unnskyld å gå på do!" Greit å være fire år, bare håper han ikke deler med hele vår verden sånn som mamma gjør med dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå