Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa kar noe verk i øynene. Det er ikke mye, men over natten blir det til små klumper som legger seg i øyeåpningene.

Det kom i går, og jeg vasket det bort med vann og dryppet morsmelk i øynene hennes. Til i dag har det blitt mye bedre.

Trenger hun lege i morgen, eller er det trygt å se det an litt og bare behandle med vann og morsmelk så lenge det blir gravis bedre av seg selv?

Hun er 14 mnd, og går ikke i barnehage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det erenten tette tårekanaler pga forkjølelse eller øyekatarr. Du kan se det an litt noen dager. Er hun ikke bedre etter et par dager med behandling med morsmelk, så kjøp slike saltvannsampuller som du drypper i øynene ca 3 ganger per dag (mirwana nesedråper, tror jeg de heter). Det har jeg brukt, og det har hjulpet.

Får du det derimot ikke bort etter et par dager med saltvann, så ta turen til legen..

Skrevet

holder lenge med vann vøtt

melk i øynene er ikke greit fikk jeg vite av en lege en gang.

Skrevet

Melk kommer jeg til å fortsette med, i tillegg til vann. Morsmelk har mange legende egenskaper, og funger litt som en naturlig renseveske. Jeg er ammehjelper, og stoler på min kunnskap om melka. :-)

Jeg syns hun har blitt mye bedre fra i går til i dag. Håper det går fort over, selv om det ikek virker til å plage henne. Eneste ubehaget hun har er sinne når jeg holder henne stødig for å få vasket pusset vekk om morgenen. hehe :-)

Skrevet

tror du på det så fortsetter du så klart, og melk er jo din greie!

det som kan være lurt er å ikke bruke samme klut i begge øynene.

god bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...