Nøtter Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Er det noen som vet om det er mulig å få fostervannsprøve når mannen er mye eldre enn kvinnen.Kjæresten min er 47 år gammel (jeg 35 år)og vi lurer på om det er større sjanse for å få et foster med skader?
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Mannens alder har ingenting å si på akkurat det, men om du er bekymret får du sikkert fostervannsprøve uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå