Lykke:-) x2 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Er 6 dager over termin i dag og blir jeg bombardert av hva jeg bør gjøre for å få fødselen igang......hoppe tau, gå tur, kjøre på hompete vei, gå i trapper, ha sex, bla bla bla..... Jeg vet jo at noe av dette kan fungere, men jeg vil nå ta det som det kommer jeg da. Gidder ikke stresse..... Spesielt svigermor er helt enorm...jeg har sagt til henne utallige ganger at babyen kommer når han kommer, og at de da vil få beskjed så raskt som mulig. Likevel ringer hun hver dag(jeg er jo klar over at det bare er godt ment...) og sier hva jeg bør gjøre for å få ting igang. Jeg må jo le litt......men huff, nå begynner jeg å bli lei.....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hehe skjønner deg godt. Det verste er at dette går fa... ikke over fordi om man har født, man blir bombandert med for det meste idiotiske råd om hvordan man burde oppdra dem, amming, soving alt mulig. Gjerne med litt kritisk røst så du skjønner du virkelig gjør noe feil selv om du følger din egen fornuft og rådene fra de du skal få råd fra, barnepleiere, helsesøster, lege etc. Bra du kan le av henne - jeg ble så lei min egen mor at jeg skrudde av tlf til tider hehe.
Kystrøya Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Ja jeg kjenner og jeg er litt lei av alle rådene folk kommer med, selv om det bare er godt ment. Babyen kommer ikke noe raskere uansett hva jeg gjør så. Gikk 10 dager over forrige svangerskap, prøvde alt da, men ungen kom ikke likevel, før hun var klar for det. Ser ut som det er samme runden denne gangen og. Har prøvd med masse sex (livmoren som skal bade i sæd!!?), gått tur, kjørt på humpete vei osv osv. Men den vil ikke ut likevel Heldigvis har de fleste roet seg litt nå, for jeg ga klar beskjed om at babyen kommer når den er klar, og jeg blir så mye mer stresset og lei når de maser sånn. Skjønner at de er utålmodige, men hva er vel jeg da?? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå