(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Noen som har for/mot argumenter ang disse to emmaljunga vognene? Hva har edge duo som ikke smart duo har osv? Liker begge godt.. Men er vanskelig å velge.. bor ikke i by. Takk for all hjelp og deling av erfaringer!
to små søte Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 vet ikke noe om smart duo, men har selv edge og er veldig fornøyd med den ville ikke bytta den mot noen annen vogn jeg har sett..
Dr Mcstuffins Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Edge duo virket en anelse kulere enn smart duo. Men da snakker jeg kun utseendemessig. Lykke til
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Vi har kjøpt smart duo. Den er en forenklet versjon av edge duo vogna, er noen få ting som skiller disse. Foreksempel understellet. Vi fant ut at vi ikke orket å betale flere tusen kroner mer bare for et par småting som vi ikke fant nødvendig til vårt bruk. Trur smart duo er rundt 2000kroner billigere, 2008 modellen koster "bare" 5999kr. Utseendemessig er de ganske like synes jeg, begge vognene har flotte fargekombinasjoner =) Det står en del mer om vognene inne på emmaljunga.no Lykke til med valget =)
Pysjen Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jeg gikk for edgen med smart duo understell! Ville ikke hatt noe annet. Synes understellet til edgen er stort og klumpete + at jeg ikke liker tøykurven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå