Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hadde en strålende tur selv om ting ikke gikk helt etter planen. Villaen som jeg skulle bo i var jo en gang en lukus 8-roms villa, men kompisen min (som leier der og innviterte meg ned) unnlot å fortelle at den nå var helt ødelagt av luftfuktighet så det viste seg å være kjempeekkelt der! Også spindelvev over alt, og jeg har jo edderkoppfobi!:-/ Men en av de andre som bodde der laga mat til oss og tok oppvasken, så det var jo greit. Så gikk vi maaaaaasse i Roma...reisen dit med buss skulle egentlig ta 1 time, men italienske buss-sjåfører kjører noe helt sinnsykt, så brukte faktisk bare 20 min en gang. Ikke rart at jeg blei en del bilsyk, og måtte bare gi opp planen å dra til San Marino. Fikk heldigvis besøkt Vatikanstaten!:-) Så dro vi på fjelltur en dag, og så gikk vi enda mer i Roma, så nå antar jeg at kondisen min er betydelig bedre enn det den var. Fikk smakt på iskrem, pizza og pasta og besøkt både turiststeder og lokale steder. Det koseligste var nok frokosten vi spiste ute i hagen den første morgenen jeg var der (da det fremdeles var sol) med utsikt over italienske fjellbygder, og det verste var da metroen plutselig stengte og vi ikke rakk siste bussen hjem til villaen,- da høljregna det selvsagt. Drar gjerne tilbake, men da skal jeg bo et annet sted!
ZamZam Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Huff, så ikke ut som noe flott hus, men iallefall ser det ut som du har kost deg til tross.. Godt å ha det " hjemme" igjen
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Det hadde visstnok fallt 60% (og kanskje mer) i verdi pga forfallet...jeg så for meg en total forvandling med et besøk fra damene i Ekstrem rengjøring, men tror nok Ekstrem oppussing hadde vært det eneste som hadde fått gjort noe med det. Trist i grunn!:-/ Godt å ha en tørr dyne å legge seg under!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå