HøstBaby <3 Elias Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Etter en vanskelig natt med litt smerter å hard mage, gikk jeg på do i morges å da bare rant det brunt.. Usj.. Har hatt litt brunt frem å tilbake i 2-3 uker, men ikke så mye på en gang ! Ble jo selvfølgelig kjemperedd, å ringte legevakta. Fikk beskjed om å komme ned, å jeg ble lagt innpå et rom så jeg kunne slappe av. Gav urinprøve, å de målte blodtrykket mitt, som var litt lavt. Vet ikke helt hva det innebærer jeg, men de gjorde ikke noe vidre med det iallefall. Ble så hentet av Gyn. å tatt inn på et rom med UL maskin. Han undersøkte meg, å tok noen bakterieprøver av mormunnen eller livmorhalsen (er ikke sikker). Deretter tok han UL, (innv), å han sa med engang at denne kunne vi nok sett fra utsiden ja! Er nå blitt 6,6 cm, å ifølge legen å dataskjermen der så var det ca 13 uker å 2 dager. Ifølge tidligere UL skulle jeg jo vært 12+4, men det er vel kanskje normalt å hoppe litt frem å tilbake. Synes bare det er merkelig at CRL måla på UL er så forskjellig fra hva BIM sier det skal være i de forskjellige ukene. Hos meg står det at babyen skal være ca 9 cm i uke 13, men hvis jeg er i uke 14 å den er 6,6 ? Blir så forvirraaa, MEN hjertet banker å den lille spreller. Dette er spennende
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Så bra at alt står bra til De målene de oppgir her på bim er ikke riktige. Jeg var selv på ul i uke 9-10 og da var h*n bare 2cm og legen målte h*n til 9+1. Jormor på ahus sa at de ikke kan sette termin før man er fullgåtte 16uker, så sist svangerskap fikk jeg en ekstra ul for å fastsette termin, var på orinær ul da jeg var 16+4, men skulle vært 17+4.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Veldig vanlig at de vokser i rykk og napp så tidlig i svangerskapet! Og som det blir skrevet over her så er ikke målene her inne riktige.... Så bra at alt var i orden forresten! Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå