Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på P piller og har nettopp hatt mensen i 5 dager.. Er på 5 pille på nytt brett nå.. Men i hele går var jeg kvalm og svimmel, og idag har jeg til og med kastet opp.. Har sånn rar følelse.. Det er jo mange som har hatt mensen men som har vært gravid.. Jeg lurer kanskje på om jeg er det! Fra jeg startet på nåværende pille brett var det en dag jeg glemte å ta pille og de andre dagene har jeg tatt de til forskjellige tider... har bare vært litt glemsk. Jeg startet til og med 1 dag for tidlig på brettet! Kan jeg være gravid??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...