Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Er det noen som har eller har hatt lav blodplater i sitt svangerskap? Får dere behandling, evt. hva? Må noen av dere ta keisersnitt? Min blodprøve har nydelig vist at jeg har ekstremt lav blodplater på verdi på 31. Fastlegen henviser meg til sykehus, der får jeg kun oppfølging. Er svært bekymret til fødsel på grunn av blødninger.... Jeg er kun på uke 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå